King George houdt eerste Honest Summer Markets

Voor de lancering in 2017 van Honest op de Belgische markt won King George een pitch van Coca-Cola Services. De nadruk van deze lanceringscampagne ligt op experiential & influencial marketing, pr en social media met als hoogtepunt drie Honest Summer Markets. De effectieve roll-out van de campagne ging begin juli van start met de eerste succesvolle editie van de Honest Summer Market in Gent, het weekend erna was Antwerpen aan de beurt. Eind augustus is Luik aan de beurt.
Net zoals de lokale boeren vroeger hun waren op de markt verkochten, heeft de Honest Summer Market hetzelfde doel: eerlijke entrepreneurs een tweedaags forum bieden om hun eigen gemaakte producten aan het juiste publiek voor te stellen. Het grote verschil vandaag de dag is dat marktkramers een groot bereik hebben op social media en hun waren ook via die weg aan de man brengen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


