Voor de lancering in 2017 van Honest op de Belgische markt won King George een pitch van Coca-Cola Services. De nadruk van deze lanceringscampagne ligt op experiential & influencial marketing, pr en social media met als hoogtepunt drie Honest Summer Markets. De effectieve roll-out van de campagne ging begin juli van start met de eerste succesvolle editie van de Honest Summer Market in Gent, het weekend erna was Antwerpen aan de beurt. Eind augustus is Luik aan de beurt.
Net zoals de lokale boeren vroeger hun waren op de markt verkochten, heeft de Honest Summer Market hetzelfde doel: eerlijke entrepreneurs een tweedaags forum bieden om hun eigen gemaakte producten aan het juiste publiek voor te stellen. Het grote verschil vandaag de dag is dat marktkramers een groot bereik hebben op social media en hun waren ook via die weg aan de man brengen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]