King of Hearts lanceert "meer dan goeie wifi” voor Cisco
Net voor Kerst lanceerde King of Hearts de B2B-campagne “meer dan goeie wifi” voor Cisco. Met de campagne wil Cisco systems werken aan zijn merkbekendheid bij KMO’s, en benadrukken dat goeie wifi essentieëel is in een bedrijf... maar dat Cisco ook meer dan alleen maar wifi-oplossingen aanbiedt. Je bedrijf optimaliseren was nog nooit zo gemakkelijk. Goede wifi op kantoor? Veilig bestanden delen? Flexibel en efficiënt werken op afstand? Cisco denkt met je mee en werkt oplossingen uit op jouw maat.
Voor de campagne creëerde King of Hearts drie films, die de verschillende bedrijfsactiviteiten vertegenwoordigen: service- en maakindustrie, en de retail/horeca (met verschillende vestigingen). De campagnewebsite is te vinden op meerdangoeiewifi.be, en de campagne loopt op LinkedIn.
Credits
Brand: Cisco
Contact: Lorenz van den Brande, Dave Beckers
Agency: King of Hearts
Account team: Maarten Fuchs, Matthieu De Winter
Creative team: Alec D’hondt, Sacha Krinstinsky
Scipt en regie: Dirk Domen
Videoproductie: Bounce rocks
Camera: Ilona Vanouplines
Web productie: Bluntt