King of Hearts smult met MoMe

Budgets / News

Na bureauconsultatie eind vorig jaar gaat MoMe, het moedermerk achter Choc-o-lait, voor zijn marketing en communicatie in zee met King of Hearts. Het Antwerpse branding- en communicatiebureau zal starten op merkstrategie en identiteit, en zal zich daarna ontfermen over de communicatie. 
 
In 2004 ontstond het idee om een blokje premium Belgische chocolade op een stokje te hebben om op te lossen in warme melk en te eindigen met een kop heerlijke warme chocolademelk. Ongeveer een jaar later werd dit unieke concept gelanceerd. Choc-o-Lait neemt alles en iedereen mee terug naar zijn roots, naar de goede oude tijd, naar dat warme en gezellige gevoel dat mensen krijgen als ze kunnen genieten van echt vakmanschap. Het bleek een ware hit te zijn… niet alleen in de fijnere delicatessenzaken, maar ook in de foodservice in meer dan 40 landen. MoMe bleef door de jaren heen op deze golf surfen, zichzelf overspoeld met creativiteit en enthousiasme. Het assortiment werd niet alleen geüpgraded met nieuwe smaken, maar zocht ook een bredere horizon door nieuwe items toe te voegen die allemaal dezelfde persoonlijkheid deelden: handgemaakte en Belgische kwaliteit.