King of Hearts viert tiende verjaardag met rebranding

King of Hearts blaast tien kaarsjes uit: het brandingagency laat naar eigen zeggen al een decennium lang harten sneller slaan. Bij wijze van verjaardagscadeau schonk het bureau zichzelf een frisse rebranding, compleet met een nagelnieuw logo en een website die bezoekers niet onberoerd zal laten.
De afgelopen tien jaar heeft King of Hearts klanten geholpen waardevolle connecties te leggen met hun doelpubliek. Van merkbekendheid opbouwen tot het stimuleren van verkoop, ze waren bij elke stap aanwezig. En dankzij de nieuwe "look & feel" zegt het bureau ook klaar te zijn voor de volgende tien jaar. "We zouden deze gelegenheid willen gebruiken om onze klanten en partners te bedanken. Jullie zijn onze hart en ziel, en we zijn dankbaar voor jullie blijvend vertrouwen. Op de toekomst, waarin we mensen zullen blijven in vervoering brengen en harten zullen blijven veroveren," zeggen ceo Matthieu De Winter en creative director Sacha Krinstinsky.
De vernieuwde website kan je hier raadplegen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]