King of Hearts viert tiende verjaardag met rebranding

King of Hearts blaast tien kaarsjes uit: het brandingagency laat naar eigen zeggen al een decennium lang harten sneller slaan. Bij wijze van verjaardagscadeau schonk het bureau zichzelf een frisse rebranding, compleet met een nagelnieuw logo en een website die bezoekers niet onberoerd zal laten.
De afgelopen tien jaar heeft King of Hearts klanten geholpen waardevolle connecties te leggen met hun doelpubliek. Van merkbekendheid opbouwen tot het stimuleren van verkoop, ze waren bij elke stap aanwezig. En dankzij de nieuwe "look & feel" zegt het bureau ook klaar te zijn voor de volgende tien jaar. "We zouden deze gelegenheid willen gebruiken om onze klanten en partners te bedanken. Jullie zijn onze hart en ziel, en we zijn dankbaar voor jullie blijvend vertrouwen. Op de toekomst, waarin we mensen zullen blijven in vervoering brengen en harten zullen blijven veroveren," zeggen ceo Matthieu De Winter en creative director Sacha Krinstinsky.
De vernieuwde website kan je hier raadplegen.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]