Kitchen Market op radio en televisie

Kitchen Market (het voormalige Euro Center) lanceert een radio- en televisiecampagne, gemaakt door Patrick Ridremont en Alec Mansion. Daarin kunnen klanten natuurlijk « een keuken vol ideeën vinden », zoals de nieuwe slagzin luidt, gevolgd door de onmisbare basis: de kleine en grote huishoudelijke apparaten. Het tweede speerpunt van het nieuwe concept zijn... keukens zelf. Modern design, robuust en een goede prijs/kwaliteitsverhouding, dát moeten de kenmerken zijn.
« Met eenvoud willen we de boodschap brengen dat Kitchen Market zich profileert als nieuwe specialist in keuken- en huishoudelijke apparaten, zoals ook het geval was bij Euro Center », legt marketing manager Paul David uit. « Om het bewustzijn van de gloednieuwe Kitchen Market te verhogen en een klantenstroom naar onze winkels te genereren, zullen we onze nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door Lielens & Partners, uitrollen via de televisie, radio en een folder. » Patrick Ridremont, de creatieve ontwikkelaar van de spots, voegt daar aan toe: « Of het nu om een korte advertentie of een lange speelfilm gaat, mijn grootste plezier haal ik uit het werken met comedians. Twee spots maken met 14 personages of comedians kon ik dus niet weigeren. » De muziek werd gemaakt door Alec Mansion, die voor de spots een gemakkelijk mee te zingen popnummer ontwikkelde.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]