Kitchen Market op radio en televisie


Kitchen Market (het voormalige Euro Center) lanceert een radio- en televisiecampagne, gemaakt door Patrick Ridremont en Alec Mansion. Daarin kunnen klanten natuurlijk « een keuken vol ideeën vinden », zoals de nieuwe slagzin luidt, gevolgd door de onmisbare basis: de kleine en grote huishoudelijke apparaten. Het tweede speerpunt van het nieuwe concept zijn... keukens zelf. Modern design, robuust en een goede prijs/kwaliteitsverhouding, dát moeten de kenmerken zijn.
« Met eenvoud willen we de boodschap brengen dat Kitchen Market zich profileert als nieuwe specialist in keuken- en huishoudelijke apparaten, zoals ook het geval was bij Euro Center », legt marketing manager Paul David uit. « Om het bewustzijn van de gloednieuwe Kitchen Market te verhogen en een klantenstroom naar onze winkels te genereren, zullen we onze nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door Lielens & Partners, uitrollen via de televisie, radio en een folder. » Patrick Ridremont, de creatieve ontwikkelaar van de spots, voegt daar aan toe: « Of het nu om een korte advertentie of een lange speelfilm gaat, mijn grootste plezier haal ik uit het werken met comedians. Twee spots maken met 14 personages of comedians kon ik dus niet weigeren. » De muziek werd gemaakt door Alec Mansion, die voor de spots een gemakkelijk mee te zingen popnummer ontwikkelde.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


