Kitchen Market (het voormalige Euro Center) lanceert een radio- en televisiecampagne, gemaakt door Patrick Ridremont en Alec Mansion. Daarin kunnen klanten natuurlijk « een keuken vol ideeën vinden », zoals de nieuwe slagzin luidt, gevolgd door de onmisbare basis: de kleine en grote huishoudelijke apparaten. Het tweede speerpunt van het nieuwe concept zijn... keukens zelf. Modern design, robuust en een goede prijs/kwaliteitsverhouding, dát moeten de kenmerken zijn.
« Met eenvoud willen we de boodschap brengen dat Kitchen Market zich profileert als nieuwe specialist in keuken- en huishoudelijke apparaten, zoals ook het geval was bij Euro Center », legt marketing manager Paul David uit. « Om het bewustzijn van de gloednieuwe Kitchen Market te verhogen en een klantenstroom naar onze winkels te genereren, zullen we onze nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door Lielens & Partners, uitrollen via de televisie, radio en een folder. » Patrick Ridremont, de creatieve ontwikkelaar van de spots, voegt daar aan toe: « Of het nu om een korte advertentie of een lange speelfilm gaat, mijn grootste plezier haal ik uit het werken met comedians. Twee spots maken met 14 personages of comedians kon ik dus niet weigeren. » De muziek werd gemaakt door Alec Mansion, die voor de spots een gemakkelijk mee te zingen popnummer ontwikkelde.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]