Kitchen Market (het voormalige Euro Center) lanceert een radio- en televisiecampagne, gemaakt door Patrick Ridremont en Alec Mansion. Daarin kunnen klanten natuurlijk « een keuken vol ideeën vinden », zoals de nieuwe slagzin luidt, gevolgd door de onmisbare basis: de kleine en grote huishoudelijke apparaten. Het tweede speerpunt van het nieuwe concept zijn... keukens zelf. Modern design, robuust en een goede prijs/kwaliteitsverhouding, dát moeten de kenmerken zijn.
« Met eenvoud willen we de boodschap brengen dat Kitchen Market zich profileert als nieuwe specialist in keuken- en huishoudelijke apparaten, zoals ook het geval was bij Euro Center », legt marketing manager Paul David uit. « Om het bewustzijn van de gloednieuwe Kitchen Market te verhogen en een klantenstroom naar onze winkels te genereren, zullen we onze nieuwe reclamecampagne, ontwikkeld door Lielens & Partners, uitrollen via de televisie, radio en een folder. » Patrick Ridremont, de creatieve ontwikkelaar van de spots, voegt daar aan toe: « Of het nu om een korte advertentie of een lange speelfilm gaat, mijn grootste plezier haal ik uit het werken met comedians. Twee spots maken met 14 personages of comedians kon ik dus niet weigeren. » De muziek werd gemaakt door Alec Mansion, die voor de spots een gemakkelijk mee te zingen popnummer ontwikkelde.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]