Kito doet het opnieuw. Na een eerste Topspot Award van de Kijker in 2012, mag de bekende hond van Electrabel nu ook de Topspot Award 2014 in ontvangst nemen, ditmaal voor de reclamespot waarin hij papa werd. De energievretende hond heeft vandaag een brede nationale bekendheid: alleen al via YouTube werden zijn televisiespots meer dan 11 miljoen keer bekeken, en dat in meer dan 230 landen. Hét bewijs dat bouwen aan een sympathiek, herkenbaar personage in combinatie met sterke storytelling werkt.
Aangevuld met de Topspot Award van de Kijker die vorig jaar werd uitgereikt aan Het Stressmannetje van De Lijn betekent dit voor creatief bureau Famous een drie op een rij.
https://www.youtube.com/watch?t=1&v=3hrH09KmPTY
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]