Kito doet het opnieuw. Na een eerste Topspot Award van de Kijker in 2012, mag de bekende hond van Electrabel nu ook de Topspot Award 2014 in ontvangst nemen, ditmaal voor de reclamespot waarin hij papa werd. De energievretende hond heeft vandaag een brede nationale bekendheid: alleen al via YouTube werden zijn televisiespots meer dan 11 miljoen keer bekeken, en dat in meer dan 230 landen. Hét bewijs dat bouwen aan een sympathiek, herkenbaar personage in combinatie met sterke storytelling werkt.
Aangevuld met de Topspot Award van de Kijker die vorig jaar werd uitgereikt aan Het Stressmannetje van De Lijn betekent dit voor creatief bureau Famous een drie op een rij.
https://www.youtube.com/watch?t=1&v=3hrH09KmPTY
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]