Kito van Electrabel wint tweede Topspot Award


Kito doet het opnieuw. Na een eerste Topspot Award van de Kijker in 2012, mag de bekende hond van Electrabel nu ook de Topspot Award 2014 in ontvangst nemen, ditmaal voor de reclamespot waarin hij papa werd. De energievretende hond heeft vandaag een brede nationale bekendheid: alleen al via YouTube werden zijn televisiespots meer dan 11 miljoen keer bekeken, en dat in meer dan 230 landen. Hét bewijs dat bouwen aan een sympathiek, herkenbaar personage in combinatie met sterke storytelling werkt.
Aangevuld met de Topspot Award van de Kijker die vorig jaar werd uitgereikt aan Het Stressmannetje van De Lijn betekent dit voor creatief bureau Famous een drie op een rij.
https://www.youtube.com/watch?t=1&v=3hrH09KmPTY

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



