Kito doet het opnieuw. Na een eerste Topspot Award van de Kijker in 2012, mag de bekende hond van Electrabel nu ook de Topspot Award 2014 in ontvangst nemen, ditmaal voor de reclamespot waarin hij papa werd. De energievretende hond heeft vandaag een brede nationale bekendheid: alleen al via YouTube werden zijn televisiespots meer dan 11 miljoen keer bekeken, en dat in meer dan 230 landen. Hét bewijs dat bouwen aan een sympathiek, herkenbaar personage in combinatie met sterke storytelling werkt.
Aangevuld met de Topspot Award van de Kijker die vorig jaar werd uitgereikt aan Het Stressmannetje van De Lijn betekent dit voor creatief bureau Famous een drie op een rij.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]