Klaartje Galle neemt vanaf 1 juni de taak als creative director en head of design op zich bij Kunstmaan | Accenture Interactive. Na 18 jaar onder de vleugels van BBDO en Darwin is het tijd om nieuwe wegen te bewandelen. Tijdens haar parcours viel ze van Brussel tot Cannes en van Londen tot New York in de prijzen voor merken als Skin Memories, Lidl, Douwe Egberts, Parkinson Liga, SD Worx, Dodge en Electrabel. Ook zetelt ze regelmatig in creatieve jury’s als Cannes Lions, Eurobest, Caples, Gerety, Cresta, BOA en Creative Belgium Awards.
Na ontvangst van de twee meest recente Creative Belgium Awards nu donderdag betreedt ze meteen de wandelgangen van Accenture Interactive in Brussel en Leuven. Ze wil daar de talenten van creatieve teams verder te ontwikkelen en nog meer zinvolle merkervaringen creëren voor klanten zoals Corona Direct, Albert Heijn, Portima en Brouwerij Haacht.
“Nooit eerder hadden creatievelingen meer mogelijkheden om boeiende ideeën en ervaringen te creëren die een directe impact hebben op merken en op de bedrijven van klanten,” zegt Klaartje Galle. “Ervaringen die pleiten voor de consument zijn veel waardevoller dan een idee dat het merk er alleen maar goed uit laat zien. Accenture Interactive is goed gepositioneerd om innovatieve ideeën en ervaringen op de markt te brengen voor onze klanten tijdens het hele consumententraject. Het talent hier is echt uitzonderlijk en verschilt van traditionele bureaus op de Belgische markt, wat deze rol zo opwindend maakt.”
“Met Klaartje aan boord kunnen we onze creatieve lat nog hoger leggen. We hebben nu een nog uniekere combinatie van creatieven, data- en technologie-experts en innovatieve designers aan boord. Zet deze mensen met een diversiteit van talent bij elkaar en er gebeuren gegarandeerd mooie dingen,” besluit Gert Pauwels, managing director van Kunstmaan | Accenture Interactive.