Dit jaar is er geen Koningin Elisabethwedstrijd. Wél De Week van de Koningin. Radiozender Klara deelt tijdens de week waarin de finale zou worden gespeeld dat unieke Concours-gevoel. Van maandag 25 tot zaterdag 30 mei brengt De Week van de Koningin verhalen, herinneringen, schoonheid en ontroering, en vooral heel veel muziek uit de wedstrijden van voorbije decennia. Met als kers op de taart ‘De Week van de Koningin Top 30’.
Om deze week aan te kondigen verzorgde Lucy de campagne. Een film en een printadvertentie. Daarin roepen ze op om mee te stemmen voor de Top 30. Wat geen eenvoudige opgave is.
Credits
Client: Klara
Contact: Chantal Pattyn, Els De Baets, Danny Van der Elst
Agency: LUCY
Account Manager: Maïté Camerman
Creative Director: Iwein Vandevyver
Creative: Thomas Thysens
Animation: Robin De Praetere @ Pandemie.tv
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]