Klara en Lucy zoeken de verschillen

Crea / News

Dit jaar is er geen Koningin Elisabethwedstrijd. Wél De Week van de Koningin. Radiozender Klara deelt tijdens de week waarin de finale zou worden gespeeld dat unieke Concours-gevoel. Van maandag 25 tot zaterdag 30 mei brengt De Week van de Koningin verhalen, herinneringen, schoonheid en ontroering, en vooral heel veel muziek uit de wedstrijden van voorbije decennia. Met als kers op de taart ‘De Week van de Koningin Top 30’.

Om deze week aan te kondigen verzorgde Lucy de campagne. Een film en een printadvertentie. Daarin roepen ze op om mee te stemmen voor de Top 30. Wat geen eenvoudige opgave is.

Credits

Client: Klara

Contact: Chantal Pattyn, Els De Baets, Danny Van der Elst

Agency: LUCY
Account Manager: Maïté Camerman

Creative Director: Iwein Vandevyver

Creative: Thomas Thysens

Animation: Robin De Praetere @ Pandemie.tv