Voor de lancering van “Colorista”, het nieuw gamma haarkleuringen van L’Oréal Paris, heeft Air voor een eigentijdse ‘brand content’ campagne gezorgd, die gekenmerkt wordt door de authenticiteit van een vrijzinnige en vrijgevochten generatie.
De film, die werd opgenomen in samenwerking met Belgische Instagrammers @monica_harmony, @anouklannoo en @furelisevdm, biedt ons een exclusief kijkje in de leefwereld van deze it-girls en neemt ons mee op hun kleurenavontuur. In een ode aan de vrije meningsuiting viert dit visueel spektakel haarkleur als vorm van zelfexpressie. De rebelse individuen drukken zich hier collectief uit en dompelen ons onder in pure Millennial-cultuur. De campagne, die te zien zal zijn als spotjes van 60, 25 en 6 seconden, werd ontwikkeld als 100% digitaal mediaplan.
Join the revolution! #colorista #coloristasquad #doityourway
Credits
Agency: AIR
Client: L’Oréal Paris
Brand Strategy : Charlotte Keup
Contacts: François Simon, Saveria Farges, Aurélie Coppens
Accounts: Sophie Novali, Virginie Robberecht
Digital Strategy: : Yann Balbaert
Social media activation : Be Connect
Creation: The Beauty Team
Media: Zenith Optimedia et B-Connect
Film Production: Paria
Director: Sacha Wiernik
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]