Kleurrijk begin van het jaar voor Air en L’Oréal

Colorista_Canon-77-1 Oreal

Crea / News

Colorista_Canon-77-1 OrealVoor de lancering van “Colorista”, het nieuw gamma haarkleuringen van L’Oréal Paris, heeft Air voor een eigentijdse ‘brand content’ campagne gezorgd, die gekenmerkt wordt door de authenticiteit van een vrijzinnige en vrijgevochten generatie.
Colorista_Canon-77-1 Oreal

De film, die werd opgenomen in samenwerking met Belgische Instagrammers @monica_harmony, @anouklannoo en @furelisevdm, biedt ons een exclusief kijkje in de leefwereld van deze it-girls en neemt ons mee op hun kleurenavontuur. In een ode aan de vrije meningsuiting viert dit visueel spektakel haarkleur als vorm van zelfexpressie. De rebelse individuen drukken zich hier collectief uit en dompelen ons onder in pure Millennial-cultuur. De campagne, die te zien zal zijn als spotjes van 60, 25 en 6 seconden, werd ontwikkeld als 100% digitaal mediaplan.

Join the revolution! #colorista #coloristasquad #doityourway

Credits

Agency: AIR

Client: L’Oréal Paris

Brand Strategy : Charlotte Keup

Contacts: François Simon, Saveria Farges, Aurélie Coppens

Accounts: Sophie Novali, Virginie Robberecht

Digital Strategy:  : Yann Balbaert

Social media activation : Be Connect

Creation: The Beauty Team

Media: Zenith Optimedia et B-Connect

Film Production: Paria

Director: Sacha Wiernik

Colorista_Canon-77-1 Oreal