KMSKA uitgekleed door Make Lemonade

Na een grondige verbouwing zal het KMSKA in 2019 uit zijn as verrijzen. Na een internationale competitie koos KMSKA voor het branding-traject dat door Make Lemonade werd voorgesteld. De ambitie is groot. Het KMSKA wil hét museale referentiepunt van Vlaanderen worden. “Met de nieuwe corporate identity willen we daar graag ons steentje toe bijdragen,” zegt Sam Buyst, die bij Make Lemonade de rebrandingopdracht zal leiden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]