Knokke-Heist: de moeite waard?

Minder toeristen, maar een betere beleving? Daar heeft de stad van burgemeester Leopold Lippens misschien wel oren naar. Eerder dit jaar won Hurae een openbare aanbesteding van Toerisme Knokke-Heist om de beleving bij de inwoners en toeristen verder te vergroten. Daarvoor ontwikkelde het agency van Hannes Coudenys en Vincent Schroeven een reeks voorstellen met onder andere de creatie van sociale mediaroutes en instawalls doorheen de stad. In een eerste fase werden fiets- en wandelroutes ontwikkeld voor LinkedIn, Instagram en TikTok. In een latere fase volgen andere platformen.
Hurae stond garant voor de algemene strategie, route-architectuur, contentcreatie, PR, media- en influencerwerking. De creatie bestaat uit oa. een reeks video’s (Instagram-route, LinkedIn-route,TikTok-route,tutorials…), fotoreeksen, online advertising, routekaarten, Spotify playlists, instawalls, challenges etc.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]