Knokke-Heist: de moeite waard?
Minder toeristen, maar een betere beleving? Daar heeft de stad van burgemeester Leopold Lippens misschien wel oren naar. Eerder dit jaar won Hurae een openbare aanbesteding van Toerisme Knokke-Heist om de beleving bij de inwoners en toeristen verder te vergroten. Daarvoor ontwikkelde het agency van Hannes Coudenys en Vincent Schroeven een reeks voorstellen met onder andere de creatie van sociale mediaroutes en instawalls doorheen de stad. In een eerste fase werden fiets- en wandelroutes ontwikkeld voor LinkedIn, Instagram en TikTok. In een latere fase volgen andere platformen.
Hurae stond garant voor de algemene strategie, route-architectuur, contentcreatie, PR, media- en influencerwerking. De creatie bestaat uit oa. een reeks video’s (Instagram-route, LinkedIn-route,TikTok-route,tutorials…), fotoreeksen, online advertising, routekaarten, Spotify playlists, instawalls, challenges etc.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]