Koffie? Of liever een Red Bull?

Wim De Schutter

News

Wim De SchutterWim De Schutter versterkt sinds kort Jet Import als marketingdirecteur voor Red Bull. Hij nam er het marketingdepartement onder zijn vleugels, alsook een 100-koppig team van Red Bull Wings en Students Brand Ambassadors die instaan voor de activatie van het merk op het terrein. Eerder was Wim De Schutter o.a. marketingdirecteur voor Nespresso Belux en hoofd van het marketin departement van de consumentenafdeling van Base Company.  Vorig jaar was hij genomineerd voor de titel Advertiser Personality of the Year.

Jet Import is een snel groeiende familiale onderneming onder de leiding van eigenaar Stefaan Bettens. Onder de impulsen van Stefaan Bettens werd Jet Import een toonaangevend bedrijf in de import en distributie van premium dranken en voedingsmerken. Op dit moment heeft het bedrijf een omzet van 130 miljoen euro en slaagt het erin jaar na jaar te groeien dankzij de sterke merken en drive van de medewerkers.

De merkenportfolio krijgt ondertussen de nodige footprint met naast Red Bull premium tonics zoals Fever-Tree, bieren zoals Desperado’s en Corona, gezondheidsdranken zoals Almdudler, Bionade, MySmoothie en Carpe Diem. Tot slot breidt ook het aanbod aan premiumspirits uit met het eigen merk Copperhead en met andere sterke gins zoals Blind Tiger, Gillemore, Edinburg, Bobby’s en recent ook met Mary White Wodka.