Voor de gezondheid, voor de portemonnee, voor het plezier, we slaan met z’n allen weer aan het koken. Kookprogramma’s van alle maten en gewichten zijn de laatste jaren razendpopulair op tv. En de distributeurs, adverteerders, restaurateurs en merken profiteren van deze culinaire heropleving om de band met hun consumenten aan te halen. Want koken, dat is gezelligheid. En dat hebben de merken en de distributiesector goed begrepen. Solo investeert al jaren in het project 'Solo Open Kitchen'. Delhaize haalt het onderste uit de kan met een aanbod voor de fijnproevers, maar ook met een zopas volledig herzien magazine. En ook op het terrein hebben spelers als Mmmmh! een sterke reputatie opgebouwd dankzij deze gastronomiegekte.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]