Voor de gezondheid, voor de portemonnee, voor het plezier, we slaan met z’n allen weer aan het koken. Kookprogramma’s van alle maten en gewichten zijn de laatste jaren razendpopulair op tv. En de distributeurs, adverteerders, restaurateurs en merken profiteren van deze culinaire heropleving om de band met hun consumenten aan te halen. Want koken, dat is gezelligheid. En dat hebben de merken en de distributiesector goed begrepen. Solo investeert al jaren in het project 'Solo Open Kitchen'. Delhaize haalt het onderste uit de kan met een aanbod voor de fijnproevers, maar ook met een zopas volledig herzien magazine. En ook op het terrein hebben spelers als Mmmmh! een sterke reputatie opgebouwd dankzij deze gastronomiegekte.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]