Kompany richt zijn pijlen op superfans

PepsiCo lanceert in het tweede jaar van het partnership met de UEFA Champions League de Pepsi Max-voetbalcampagne. Pepsi Max wil zo nog meer inspelen op de onbevangen en aanstekelijke passie van de doorwinterde voetbalsupporter. Met de hulp van onder meer onze nationale voetbaltrots Vincent Kompany roept het de superfans op hun ultieme voetbalmoment met iedereen te delen. De inzet? Gratis tickets voor de UEFA Champions League Finale.
De gloednieuwe Pepsi Max-voetbalcampagne moet de spanning richting de UEFA Champions League Finale, 3 juni in Cardiff (Wales), fors opvoeren. Stervoetballers Sergio Agüero, Alexis Sánchez en Vincent Kompany draven op als de gezichten van de campagne. Voor nationaal voetbalboegbeeld Vincent Kompany is het na eerdere commercials een mooie nieuwe samenwerking met Pepsi. Deze keer zien we hem in een filmpje dat hij zelf lijkt opgenomen te hebben met zijn smartphone en dat online verspreid zal worden. Vincent Kompany vertelt er over zijn eigen meest memorabele voetbalmoment om voetbalfans te overtuigen hetzelfde te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=6eSqXjQQaqE
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]