PepsiCo lanceert in het tweede jaar van het partnership met de UEFA Champions League de Pepsi Max-voetbalcampagne. Pepsi Max wil zo nog meer inspelen op de onbevangen en aanstekelijke passie van de doorwinterde voetbalsupporter. Met de hulp van onder meer onze nationale voetbaltrots Vincent Kompany roept het de superfans op hun ultieme voetbalmoment met iedereen te delen. De inzet? Gratis tickets voor de UEFA Champions League Finale.
De gloednieuwe Pepsi Max-voetbalcampagne moet de spanning richting de UEFA Champions League Finale, 3 juni in Cardiff (Wales), fors opvoeren. Stervoetballers Sergio Agüero, Alexis Sánchez en Vincent Kompany draven op als de gezichten van de campagne. Voor nationaal voetbalboegbeeld Vincent Kompany is het na eerdere commercials een mooie nieuwe samenwerking met Pepsi. Deze keer zien we hem in een filmpje dat hij zelf lijkt opgenomen te hebben met zijn smartphone en dat online verspreid zal worden. Vincent Kompany vertelt er over zijn eigen meest memorabele voetbalmoment om voetbalfans te overtuigen hetzelfde te doen.
https://www.youtube.com/watch?v=6eSqXjQQaqE
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]