Konijn snelt weg in Porsche Cayenne


Photographer - www.maximeprokaz.com
De briefing? Lancering van de nieuwe Porsche Cayenne in Knokke. High End publiek. 350 personen. Thema "Sportscar Together". De Porsche Cayenne heeft een sportief imago. Het is de wagen die jonge gezinnen nemen om avontuurlijk te gaan sporten. Het event moet dus in die richting uitgewerkt worden. Samen met collega Edvardsson werkte Lapin Quotidien een concept uit waarbij de genodigden ondergedompeld werden in een avontuurlijke reis naar Costa Rica.

Photographer - www.maximeprokaz.com
De Knokse concessie werd omgebouwd in een tropische setting. Met temidden van het tropische woud een surfcabine. Vanuit die surfcabine werd de reveal van de nieuwe Cayenne georchestreerd. Aangepaste tropische cocktails, een VR surfanimatie, een kunstenaar bezeten van surfplanken en heerlijk smaakvolle zuiderse gerechten dompelden de gasten helemaal onder in een totaalbelevenis. Een moment van escapisme, op een ijskoude decemberavond...

Photographer - www.maximeprokaz.com
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]