Konijn snelt weg in Porsche Cayenne
De briefing? Lancering van de nieuwe Porsche Cayenne in Knokke. High End publiek. 350 personen. Thema "Sportscar Together". De Porsche Cayenne heeft een sportief imago. Het is de wagen die jonge gezinnen nemen om avontuurlijk te gaan sporten. Het event moet dus in die richting uitgewerkt worden. Samen met collega Edvardsson werkte Lapin Quotidien een concept uit waarbij de genodigden ondergedompeld werden in een avontuurlijke reis naar Costa Rica.
De Knokse concessie werd omgebouwd in een tropische setting. Met temidden van het tropische woud een surfcabine. Vanuit die surfcabine werd de reveal van de nieuwe Cayenne georchestreerd. Aangepaste tropische cocktails, een VR surfanimatie, een kunstenaar bezeten van surfplanken en heerlijk smaakvolle zuiderse gerechten dompelden de gasten helemaal onder in een totaalbelevenis. Een moment van escapisme, op een ijskoude decemberavond...
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]