Limburg economisch versnellen. Onder dat motto tekent POM Limburg samen met het Limburgs provinciebestuur de economische strategie uit voor de provincie. Als neutrale versneller brengt ze belanghebbenden bij elkaar in sectorplatformen, en voedt hen met data, kennis en strategie. POM Limburg zet toekomstprojecten op om digitalisering en verduurzaming van de Limburgse economie te versnellen, investeert in thematische campussen en ontwikkelt bedrijfsterreinen.
Dat daar heel wat over te vertellen valt, da’s meer dan logisch. Het nieuwe magazine POMblad bundelt nieuws over POM-projecten, belangrijke data, inzichten uit studies van de eigen kenniscel en achtergrond. En dat steeds met de twee inhoudelijke doelstellingen – digitalisering en duurzame economie – in het achterhoofd. De eerste editie bundelt onder meer de dossiers Uitweg uit corona en Buren met benefits, bijdragen over datagedreven zorg, de schoenmakersrevolutie en externen aan de bedrijfstop. Maar ook verhelderende infografieken over investeringen uit het buitenland en duurzame wagens, cartoons van Kamagurka en Lectrrr en zoveel meer. Voor de opvallende cover zorgde de Britse kunstenares Sarah Arnett.
Bridgeneers stond in voor het creatieve concept, de vormgeving en coördinatie van het drukwerk. Daarbij werd gekozen voor een uitstraling die even hedendaags als tijdloos is, en internationale klasse uitstraalt. POMblad zal voortaan tweejaarlijks verschijnen en zich richten tot lokale besturen, ondernemingen en andere belanghebbenden.
In de toekomst het POMblad ontvangen?
https://www.pomlimburg.be/nieuws/pom-limburg-lanceert-nieuw-magazine-pomblad/
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]