Kranten en tijdschriften: een stand van zaken

Het CIM publiceerde naar goede gewoonte de driemaandelijkse cijfers van de in België en Luxemburg verkochte kranten en tijdschriften. In het pdf-document hieronder en uiteraard op de site van het CIM zelf vindt u de samenvattende tabellen van de totale meetbare verspreiding. Bij wijze van samenvattende samenvatting kunnen we herhalen wat we hier al eerder hebben geschreven: in het algemeen zien we een lichte daling voor de papieren uitgaven, digitale uitgaven krijgen een groter belang. Het is wachten op de volledige cijfers over 2016 om te bekijken in hoeverre digitale lezers het verlies van papieren lezers compenseert. We kunnen wel opmerken dat sommige titels slagen erin om stand te houden of zelfs om een lichte vooruitgang te boeken.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]