Het CIM publiceerde de cijfers van de verkochte magazines en de andere publicaties voor het gemiddelde T3-2015/T2-2016. Hieronder vindt u de samenvattende tabellen van de totale meetbare verspreiding.
Toch al enkele eerste vaststellingen: de minnetjes blijven overheersen. Negatieve uitschieters in percentage (en aan Nederlandstalige zijde) zijn onder meer Flair, Story, TeVe-Blad, Libelle Lekker en Royals voor wat betreft de printoplage. Bij de positieve uitschieters kunnen we onder meer Management & Techniek, Bizzy Magazine, Goesting, Marie Claire België, VAB Magazine, Data News, Ik ga bouwen en Guido vermelden.
Daartegenover staan veel plusjes bij de betaalde digitale verspreiding; Dat valt op bij onder meer Knack, Sport/Voetbal Magazine en Marie Claire België.
Bij de kranten zien we dezelfde evolutie: lichte dalingen in print, met de digitale lezers erbij gaan De Morgen (een stevige daler in print) en De Tijd er zelfs op vooruit.
Zie ook de website van het CIM.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]