Kris Hoet en Dennis Claus maken van uw merk “het warmste merk”

Een merk dat mensen verbindt én geld opbrengt: die dubbele doelstelling bereiken is geen evidentie. Kris Hoet en Dennis Claus, internationaal gerespecteerde marketing experts, willen helpen en bieden vijf brand workshops aan om van merken “het warmste merk” te maken. De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week.
Kris Hoet, voormalig global chief innovation officer FCB, en Dennis Claus, voormalig VP, executive strategy director R/GA New York, werken samen al meer dan 40 jaar voor de meest iconische merken in België en het buitenland. Hun ervaring en expertise delen ze nu graag voor het goede doel.
Merken die interesse hebben, kunnen via deze weg een sessie boeken. Hoet en Claus komen vervolgens langs voor een vier uur durende workshop, waarin ze marketingteams helpen om een “warm merk” te ontwikkelen. Daarbij werken ze elk vanuit hun eigen invalshoek en zoeken ze naar oplossingen en opportuniteiten voor het merk.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





