Kris Hoet en Dennis Claus maken van uw merk “het warmste merk”

Een merk dat mensen verbindt én geld opbrengt: die dubbele doelstelling bereiken is geen evidentie. Kris Hoet en Dennis Claus, internationaal gerespecteerde marketing experts, willen helpen en bieden vijf brand workshops aan om van merken “het warmste merk” te maken. De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week.
Kris Hoet, voormalig global chief innovation officer FCB, en Dennis Claus, voormalig VP, executive strategy director R/GA New York, werken samen al meer dan 40 jaar voor de meest iconische merken in België en het buitenland. Hun ervaring en expertise delen ze nu graag voor het goede doel.
Merken die interesse hebben, kunnen via deze weg een sessie boeken. Hoet en Claus komen vervolgens langs voor een vier uur durende workshop, waarin ze marketingteams helpen om een “warm merk” te ontwikkelen. Daarbij werken ze elk vanuit hun eigen invalshoek en zoeken ze naar oplossingen en opportuniteiten voor het merk.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]