Kris Hoet en Dennis Claus maken van uw merk “het warmste merk”

Een merk dat mensen verbindt én geld opbrengt: die dubbele doelstelling bereiken is geen evidentie. Kris Hoet en Dennis Claus, internationaal gerespecteerde marketing experts, willen helpen en bieden vijf brand workshops aan om van merken “het warmste merk” te maken. De opbrengst gaat integraal naar De Warmste Week.
Kris Hoet, voormalig global chief innovation officer FCB, en Dennis Claus, voormalig VP, executive strategy director R/GA New York, werken samen al meer dan 40 jaar voor de meest iconische merken in België en het buitenland. Hun ervaring en expertise delen ze nu graag voor het goede doel.
Merken die interesse hebben, kunnen via deze weg een sessie boeken. Hoet en Claus komen vervolgens langs voor een vier uur durende workshop, waarin ze marketingteams helpen om een “warm merk” te ontwikkelen. Daarbij werken ze elk vanuit hun eigen invalshoek en zoeken ze naar oplossingen en opportuniteiten voor het merk.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]