Al zes topmarketers gingen hem voor en nu is het de beurt aan Kris Michiels. De marketing director Unilever Belgium laat diep in zijn ziel kijken in ‘Confessions of a Marketer’. In het nieuwste hoofdstuk van de video- en podcastreeks van Dallas Antwerp polst interviewer Stijn Meuris naar de hoogste toppen en de diepste dalen in de goedgevulde carrière van Michiels. De marketing director deelt daarnaast ook zijn sterke visie: hoe kan een bedrijf impact creëren? Wat is zijn mening over content marketing? En met welke content mag je de tv-kijker volgens hem wél ‘storen’? “Mensen hebben daar niet om gevraagd. Dus als je het lef hebt om als marketer een tv commercial in iemands strot te duwen, zorg dan dat hij verdomd goed is," zegt Kris Michiels.
De nieuwe aflevering van Confessions of a Marketer laat je binnenkijken in de ziel van de ‘enthousiaste introvert’ die in 2021 Marketing Leader of the Year werd. Bekijk de volledige video nu op de website van Dallas of beluister de podcast.
Credits
Agency: Dallas Antwerp
Network: &KOO
Creative Director: Stijn Gansemans
Creative: Stijn Gansemans
Online copywriter: Pauline Oppalfens
Online Design: Erika Kongs
Account Manager: Alix de Mey
Account Executive: Emma Van Peer
Marketing Automation: Maarten Renders
Film Production: Sue Somers (research), Stijn Meuris (interviewer), Tiele Mulier (DOP), Yannik Bolsens (klank), Ivo Maes (productie-assistentie)
Post Production: Landvogel, Radio Air Force, Sven De Ruyver