Kristel Vanderlinden (FutureKind) valt in de prijzen in Nederland

Adformatie, de Nederlandse tegenhanger van PUB.be, blikt telkens in januari vooruit naar het nieuwe jaar. Dat doet het tijdens zijn jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst Koffiedik Kijken, waar het tal van sectorgenoten en vakverenigingen uit de media- marketing- en communicatiebranche bij elkaar brengt.
Tijdens Koffiedik Kijken blikken vier voorspellers vooruit op het nieuwe jaar. Wat staat de branche het komende jaar te wachten? Wat zijn belangrijke trends en bewegingen? Hoe kan de kwaliteit van het vak verbeterd worden? Wat kunnen bedrijven leren door beter samen te werken? En wat is eigenlijk het geheim van een goede samenwerking?
De Belgische Kristel Vanderlinden, founder van het agency FutureKind (een deel van het KOO+-netwerk), ging dit jaar naar huis het met gouden koffiekopje van 2023. Ze kwam uit de bus als de beste voorspeller van 2023 én van de afgelopen vijf jaar met een accuraatheid van 78%.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]