Adformatie, de Nederlandse tegenhanger van PUB.be, blikt telkens in januari vooruit naar het nieuwe jaar. Dat doet het tijdens zijn jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst Koffiedik Kijken, waar het tal van sectorgenoten en vakverenigingen uit de media- marketing- en communicatiebranche bij elkaar brengt.
Tijdens Koffiedik Kijken blikken vier voorspellers vooruit op het nieuwe jaar. Wat staat de branche het komende jaar te wachten? Wat zijn belangrijke trends en bewegingen? Hoe kan de kwaliteit van het vak verbeterd worden? Wat kunnen bedrijven leren door beter samen te werken? En wat is eigenlijk het geheim van een goede samenwerking?
De Belgische Kristel Vanderlinden, founder van het agency FutureKind (een deel van het KOO+-netwerk), ging dit jaar naar huis het met gouden koffiekopje van 2023. Ze kwam uit de bus als de beste voorspeller van 2023 én van de afgelopen vijf jaar met een accuraatheid van 78%.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]