Kristine Verhelst kiest voor D'Ieteren Auto

News / People

D'Ieteren Auto haalt Kristine Verhelst binnen als media audiences & campaign operations manager. Kristine Verhelst heeft een grote en erkende expertise als manager in de communicatie- en mediasector. Ze heeft onder meer de digitale evolutie van Proximus in het laatste decennium begeleid, bogend op haar ervaring bij bureaus (Initiative en IPG Mediabrands)en bij Henkel. In haar nieuwe rol rol zal ze verantwoordelijk zijn voor de strategische en operationele begeleiding van de afdeling Media en Campagnes op het niveau van media, CRM en retailmarketingcampagnes binnen de Centrale Marketing van D'Ieteren Auto en zal ze rapporteren aan José Fernandez, chief customer experience, marketing & digital officer: "We zijn erg blij om Kristine te verwelkomen in het team, met haar bewezen staat van dienst en ervaring. Zij zal ons helpen onze overtuiging - die door de coronaviruscrisis alleen maar is versterkt – te realiseren, namelijk de noodzaak om alle onderdelen van onze communicatie te stroomlijnen teneinde de doeltreffendheid ervan te vergroten in een marktcontext die delicaat blijft en sterk wordt beïnvloed door de gevolgen van Covid-19."

D'Ieteren, de Belgische marktleider in de automobielsector,> blijft dus zijn media- en digitale expertise versterken in overeenstemming met zijn strategische visie om de efficiëntie en de prestaties van al deze communicatiekanalen te verhogen ten voordele van zijn merken (VW, Audi, Škoda, SEAT en Porsche). Kristine Verhelst: "D’Ieteren is een toonaangevend bedrijf dat met succes sterke automerken vermarkt in België en daarenboven investeert in de mobiliteitsdiensten van de toekomst. Ik verheug me om me bij deze marktleider te vervoegen voor het beheer van het media-ecosysteem en om bij te dragen tot de verdere ontwikkeling van de touchpointstrategie en de optimalisatie van het gebruik van de verschillende communicatiekanalen."