Mensen streven tijdens de feestdagen naar een perfect plaatje en halen hiervoor alles uit de kast: een feestelijke outfit, stijlvolle make-up, een chique kapsel, mooie cadeautjes en een huis dat tot in de puntjes verzorgd is. Dit brengt echter wel een flink kostenplaatje met zich mee... Of toch niet? Kruidvat en DDB Unlimited laten in hun nieuwe kerstspot zien dat de mooiste dagen van het jaar niet duur hoeven te zijn.
Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lize, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen de perfecte kerstlook te geven. Voor een Kruidvat-prijsje. En ze blijft, ondanks alle drukte, chaos en een irritante ex, de ideale gastvrouw van het kerstfeest. Sterker nog, met het geld dat ze bij Kruidvat heeft bespaard, bezorgt ze haar ex letterlijk een ‘Merry Christmas’. Kruidvat gaat hiermee niet voor het ideale kerstplaatje, maar laat, met een Kruidvat-knipoog, de échte kerst zien.
“Lize laat in onze commercial zien hoe je met een beetje hulp van Kruidvat en een flinke dosis positieve energie, kunt zorgen dat je er deze kerst een mooi feest van kunt maken. Bij Kruidvat willen we situaties laten zien die voor iedereen herkenbaar zijn, en dat zie je in de commercial terug,” vertelt Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat.
In aanloop naar kerst is via de social media kanalen van Kruidvat te zien hoe Lize zichzelf voorbereid op de feestdagen. Van het versieren van haar huis tot het regelen van cadeaus, nieuwe make-up of kerstaccessoires. Gelukkig heeft Kruidvat ook alles om te relaxen ná de feestdagen. Met de feestdagen in het vooruitzicht vind je bij Kruidvat alle (beauty-)producten voor een Kruidvat-prijsje.
“België kijkt uit naar de feestdagen of we nu kunnen uitpakken of dat we de dagen in klein gezelschap doorbrengen. We laten met de hulp van Lize heel België zien dat de mooiste dagen van het jaar echt niet duur hoeven te zijn. En maken beauty toegankelijk en inspirerend voor iedereen,” besluit Brenda Smith.
De nieuwe campagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat en is vanaf vandaag te zien en horen via televisie, radio, online en social.
Credits
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Post-productie: Crabsalad en Efraïm Gons
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Media: UM en Mindshare
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Offline edit: Marc Bechtold
PR: oona agency