Kruidvat en DDB Unlimited zetten gezondheidsgamma in de verf

Crea / News

Kruidvat vindt dat iedereen voordelig voor zichzelf moet kunnen zorgen. Een spray voor je verstopte neus, een crème tegen droge handen, wondgel en vitamines... Met het aanbod dat intussen al meer dan 1.000 gezondheidsproducten telt, laat Kruidvat in de nieuwste commercial zien dat gezond voelen echt voor iedereen toegankelijk is. Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lize, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen een goede nachtrust te bezorgen. En dit voor een Kruidvat-prijsje. De reclamespot zorgt weer voor een glimlach en is te zien op televisie en via online media.

Het Kruidvat-gezondheidsaanbod telt intussen meer dan 1.000 producten. Brenda Smith, directeur marketing & customer experience bij Kruidvat, licht toe: Kruidvat heeft een heel grote naamsbekendheid, maar wat niet iedereen weet is dat er in al onze filialen een groot aanbod gezondheidsproducten te vinden is. Of het nu gaat om de beste zelfzorgmedicatie om milde gezondheidsklachten te verlichten of om het verbeteren van de weerstand in de vorm van vitaminen. Iedereen kan terecht in één van onze winkels.”

In de campagne via de socialmediakanalen van Kruidvat is te zien hoe verkoudheden en kleine kwaaltjes de slaap van Lize verstoren. Gelukkig vindt ze bij Kruidvat de juiste producten om haar kinderen een goede nachtrust te bezorgen en vervolgens ook zelf even tot rust te komen.

De nieuwe campagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat en is te zien en horen onder andere via televisie, radio, online en social.

Credits

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Post-productie: Crabsalad en Efraïm Gons
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Media: UM en Mindshare
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Offline edit: Marc Bechtold
PR: oona agency