Kruisbestuiving tussen theorie en praktijk dankzij STIMA

STIMA organiseert een dag waarin het onder de veelbelovende titel Marketing Powered by Science de nieuwste trends in big data, neuroscience en analytics bundelt. De meest toonaangevende onderzoekers uit België - onder anderen van de KU Leuven, de Solvay Business School en het Louvain School of Management - wisselen er hun visies en presentaties af met de cases en ervaringen van de meest doorgewinterde adverteerders - onder meer van Unilever en Delhaize. Kortom, er staat één daag vruchtbare kruisbestuiving tussen theorie en de praktijk op het marketingprogramma.
Marketing Powered by Science start op 31 maart om 9u30 en eindigt om 17u op het adres van STIMA aan het Z1 ResearchPark 120 in 1731 Zellik. Contactpersoon van dienst is projectcoördinator Nathalie Prieto, nathalie.prieto@stima.be, 02/467.59.58. Inschrijven kan via deze link.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]