Vandaag start in Limburg een grote awareness-campagne van Comfort Energy. Kunstmaan zet met deze campagne Comfort Energy op de kaart als de gezelligste energieleverancier van het land, en brengt de uitbreiding naar gas en elektriciteit onder de aandacht.
Bij deze eerste campagne ligt de focus op Limburg, de thuisbasis van Comfort Energy, mazoutprovincie bij uitstek en dé gezelligste provincie van het land. Kunstmaan en Comfort Energy kozen voor een uitgebreide mediamix: de campagne loopt op TV Limburg, Radio 2 Limburg, Het Belang van Limburg (zowel in print als online) en out-of-home, en wordt daarnaast ook ondersteund met online bannering, direct mailings en eDM’s.
Voor de televisiespot werden echte Comfort Energy-chauffeurs ingeschakeld. Marketingmanager Kristien Vanderspikken: “Voor ons is het een bewuste keuze om te laten zien wie we zijn: een lokale, menselijke en toegankelijke leverancier van mazout, gas en elektriciteit. De hartelijkheid van onze mensen, hun jovialiteit zorgt voor vertrouwen bij de klanten, en dat is precies wat we willen uitstralen in onze campagne. In onze business is persoonlijk contact namelijk heel belangrijk.”
https://www.youtube.com/watch?v=WOa-XVFsljc&feature=youtu.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]