Kunstmaan en Comfort Energy maken het gezellig

Vandaag start in Limburg een grote awareness-campagne van Comfort Energy. Kunstmaan zet met deze campagne Comfort Energy op de kaart als de gezelligste energieleverancier van het land, en brengt de uitbreiding naar gas en elektriciteit onder de aandacht.
Bij deze eerste campagne ligt de focus op Limburg, de thuisbasis van Comfort Energy, mazoutprovincie bij uitstek en dé gezelligste provincie van het land. Kunstmaan en Comfort Energy kozen voor een uitgebreide mediamix: de campagne loopt op TV Limburg, Radio 2 Limburg, Het Belang van Limburg (zowel in print als online) en out-of-home, en wordt daarnaast ook ondersteund met online bannering, direct mailings en eDM’s.
Voor de televisiespot werden echte Comfort Energy-chauffeurs ingeschakeld. Marketingmanager Kristien Vanderspikken: “Voor ons is het een bewuste keuze om te laten zien wie we zijn: een lokale, menselijke en toegankelijke leverancier van mazout, gas en elektriciteit. De hartelijkheid van onze mensen, hun jovialiteit zorgt voor vertrouwen bij de klanten, en dat is precies wat we willen uitstralen in onze campagne. In onze business is persoonlijk contact namelijk heel belangrijk.”
https://www.youtube.com/watch?v=WOa-XVFsljc&feature=youtu.be
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]