Kunstmaan geeft Krefelkeukens.be nieuwe look


De nieuwe website (www.krefelkeukens.be) die Krëfel begin november lanceerde, werd volledig ontworpen en ontwikkeld door het Leuvense communicatiebureau Kunstmaan, expert in communicatie, design en digital development. Kunstmaan realiseerde de hele uitwerking van dit project, van concept tot en met ontwikkeling. Het bureau Uptimizers nam het eerste functionele ontwerp en conversie-optimalisatie op zich. De nieuwste technieken en tools van front-end development werden gecombineerd met de best-of-breed technische oplossingen, zoals het door Kunstmaan ontwikkelde open-source content management op Symfony (bundles.kunstmaan.be), intussen gebruikt in bijna 20 landen wereldwijd.
Met deze interactieve website wil Krëfel de beleving van de klanten verbeteren en hun klantenbinding versterken. Om hun klanten zo goed en snel mogelijk te kunnen dienen in deze digitale wereld, zetten Krëfel Keukens en Kunstmaan sterk in op een mobile first – aanpak, wat resulteerde in een volledige responsive website, bruikbaar op alle mogelijke apparaten. Ook deed Kunstmaan een verregaande integratie met een marketing automation pakket (Selligent). Dit laat toe het gedrag en profielgegevens van de bezoekers te verzamelen. Zo kan Krëfel Keukens ook na het websitebezoek de mogelijke geïnteresseerden op een gepersonaliseerde en nuttige manier blijven inspireren.
Op de website begeleiden verschillende rubrieken de klant bij elke stap naar de showroom. Nog voor de klant de showroom binnenkomt, is een geïnteresseerde bezoeker al op weg geholpen. De site geeft immers inspiratie en brengt een helder klantvriendelijk overzicht van het uitgebreide gamma van Krëfel -keukens. Via een prikbord (zoals Pinterest) kan elke bezoeker zijn ideeën en voorbeelden opslagen. Zo hopen Krëfel en Kunstmaan op een grotere tevredenheid bij hun klanten.
“Deze site maakt deel uit van het plan van Krëfel om een geïntegreerde klantenbeleving te realiseren op alle kanalen. We maken de klantenbinding sterker en doen dat vroeger in het keuzeproces van de klant. We vonden bij Kunstmaan een goede partner. Kunstmaan verbindt sterke communicatie aan sterk design en development,” aldus Donovan Mazzoni, digital marketing manager bij Krëfel.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]