Het Belgische Grandeco Wallfashion Group (www.grandecogroup.com ) is een van de belangrijkste wereldspelers voor decoratieve wandbekleding. Vanuit de hoofdzetel in Tielt is de groep actief in meer dan 80 landen wereldwijd. Grandeco maakt werk van een sterkere positionering op de b2b- en b2c-markt. Kunstmaan werkt voor Grandeco aan een nieuwe merkarchitectuur, een volledige rebranding, en een daarbij aansluitende unieke klantenbeleving op alle kanalen. Kunstmaan helpt als geïntegreerde brand- en communicatiepartner bij de merkidentiteit (naam, logo, stijl, moods,…), website (www.grandecogroup.com), brochures, collectieboeken, how to-video’s, beursstanden,…
Naar aanleiding van Heimtex in Frankfurt (12 – 15/1), de belangrijkste textielbeurs van Europa, lanceerde Grandeco nu een eerste nieuw merk: Grandeco Boutique. Dat merk is terug te vinden in de speciaalzaak, samen met een eerste nieuwe collectie, Chic Structures. Andere volgen. Met deze rebranding presenteert Grandeco zich als het kwaliteitsmerk dat mensen inspireert en helpt hun persoonlijke stijl te vertalen naar hun wandbekleding om zo de perfecte, persoonlijke leefruimte te creëren.