Kunstmaan neemt afscheid van telefooncentrale

telefooncentrale

Crea / News

telefooncentrale
Telenet Business lanceert een nieuw product voor KMO’s: FreePhone Business, een all-inclusive telefonieoplossing die een future proof alternatief vormt voor de klassieke telefooncentrale. De oude telefooncentrale, met zijn verouderde technologie, hoge onderhoudskosten, kabels en ander gedoe, kan nu worden ‘uitgewuifd’. FreePhone Business werkt een pak makkelijker, voordeliger, flexibeler en letterlijk met ‘no strings attached’ (via VoIP-technologie).
Om deze nieuwe oplossing bij KMO’s onder de aandacht te brengen en duidelijk te positioneren als een beter alternatief, koos Kunstmaan ervoor om letterlijk ‘afscheid te nemen’ van de klassieke telefooncentrale. Dit afscheid moest uiteraard met de nodige stijl en klasse gebeuren. Daarom belden Kunstmaan en Telenet Tine Embrechts op. Op muzikale, poëtische of net heel intieme manier zorgt zij voor een passende adieu. Met een stevig digitaal plan, spots op radio en direct mails werkte Kunstmaan voor Telenet een sterke, geïntegreerde campagne uit. Uiteraard mocht de telefoon zelf in deze campagne niet ontbreken. Via een 0800-nummer kan je Tine bellen, en zij helpt je afscheid te nemen van je klassieke telefooncentrale. De campagne nam meteen een vliegende start: de Facebookteaser werd op slechts 48 uur al 100.000 keer volledig uitgekeken. Zie ook www.telenet.be/afscheid.
visual_thumbs_phonenumbers_2