Gisteren werd het crowdfunding platform Bolero van KBC Securities bekroond met de EFMA award in de categorie 'Best New Product or Service', de award die op wereldwijd niveau de meest innovatieve projecten in de retail financial services bekroond. Reclameburau Kunstmaan stond in voor de branding, het design, de ontwikkeling en de communicatie van het crowdfunding platform, dat het overigens haalde van meer dan 500 andere internationale inzendingen uit 59 landen. "Samen met KBC Securities hebben we al een heel succesvol parcours afgelegd met het op de markt zetten van het Bolero online beleggingsplatform", vertelt Roeland Gielen, CEO van Kunstmaan. "De samenwerking is echt een hecht partnership, waardoor nieuwe standaarden voor de sector kunnen gezet worden. Dat lukt met Bolero en nu ook met Bolero Crowdfunding. We zijn heel blij dat dat ook internationaal wordt opgepikt zoals hier in EFMA, het internationaal en gespecialiseerd forum van de Europese financiële sector." Eerder dit jaar behaalden KBC Securities en Kunstmaan al een Effie award met de 'Machtig makkelijk' campagne voor Bolero.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]