Kunstmaan scoort opnieuw voor KBC Securities

Gisteren werd het crowdfunding platform Bolero van KBC Securities bekroond met de EFMA award in de categorie 'Best New Product or Service', de award die op wereldwijd niveau de meest innovatieve projecten in de retail financial services bekroond. Reclameburau Kunstmaan stond in voor de branding, het design, de ontwikkeling en de communicatie van het crowdfunding platform, dat het overigens haalde van meer dan 500 andere internationale inzendingen uit 59 landen. "Samen met KBC Securities hebben we al een heel succesvol parcours afgelegd met het op de markt zetten van het Bolero online beleggingsplatform", vertelt Roeland Gielen, CEO van Kunstmaan. "De samenwerking is echt een hecht partnership, waardoor nieuwe standaarden voor de sector kunnen gezet worden. Dat lukt met Bolero en nu ook met Bolero Crowdfunding. We zijn heel blij dat dat ook internationaal wordt opgepikt zoals hier in EFMA, het internationaal en gespecialiseerd forum van de Europese financiële sector." Eerder dit jaar behaalden KBC Securities en Kunstmaan al een Effie award met de 'Machtig makkelijk' campagne voor Bolero.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]