KV Mechelen en WAVE gaan met z’n allen voor vol stadion

Op de tonen van “als we gaan, dan gaan we met z’n allen” lanceert KV Mechelen vandaag haar abonnementencampagne voor het seizoen 2019-2020. Het ultieme doel: het record van vorig jaar (11.000 abonnees) opnieuw verbreken. Daarvoor kan de kampioen in 1B rekenen op de creaties van WAVE. Het Aalsterse sportmarketing bureau zet in het campagnebeeld de immer strijdvaardige supporters centraal. Het trok daarvoor met een groep die hard KVM-supporters, van jong tot ouder, naar de Litus Studios in Vilvoorde. Het voorop gaan in de strijd is een symboliek die de kakkers als gegoten zit. Nu meer dan ooit. WAVE verspreidt de campagne de komende weken zowel offline als online en zal ook het volledige digitale luik beheren.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]