Op de tonen van “als we gaan, dan gaan we met z’n allen” lanceert KV Mechelen vandaag haar abonnementencampagne voor het seizoen 2019-2020. Het ultieme doel: het record van vorig jaar (11.000 abonnees) opnieuw verbreken. Daarvoor kan de kampioen in 1B rekenen op de creaties van WAVE. Het Aalsterse sportmarketing bureau zet in het campagnebeeld de immer strijdvaardige supporters centraal. Het trok daarvoor met een groep die hard KVM-supporters, van jong tot ouder, naar de Litus Studios in Vilvoorde. Het voorop gaan in de strijd is een symboliek die de kakkers als gegoten zit. Nu meer dan ooit. WAVE verspreidt de campagne de komende weken zowel offline als online en zal ook het volledige digitale luik beheren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]