KV Mechelen en WAVE gaan met z’n allen voor vol stadion

Op de tonen van “als we gaan, dan gaan we met z’n allen” lanceert KV Mechelen vandaag haar abonnementencampagne voor het seizoen 2019-2020. Het ultieme doel: het record van vorig jaar (11.000 abonnees) opnieuw verbreken. Daarvoor kan de kampioen in 1B rekenen op de creaties van WAVE. Het Aalsterse sportmarketing bureau zet in het campagnebeeld de immer strijdvaardige supporters centraal. Het trok daarvoor met een groep die hard KVM-supporters, van jong tot ouder, naar de Litus Studios in Vilvoorde. Het voorop gaan in de strijd is een symboliek die de kakkers als gegoten zit. Nu meer dan ooit. WAVE verspreidt de campagne de komende weken zowel offline als online en zal ook het volledige digitale luik beheren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]