Met goede sportieve resultaten en een nieuw stadion is KV Oostende de competitie alvast goed gestart. Daarnaast kan KV Oostende nu ook rekenen op een hernieuwde en meer uitgebreide samenwerking met brouwerij Van Honsebrouck, die recent haar nieuwe bedrijfsgebouwen en bezoekerscentrum “Het Bierkasteel” in Izegem opende.
“De return uit onze sponsordeal met KVO hielp ons bij de recente lancering van Filou, onze nieuwste telg binnen de familie Vanhonsebrouck-bieren: een stevig blond (8.5°) en Belgisch speciaalbier, die vlot doordrinkt. Met deze hernieuwde sponsordeal blijven wij met onze bieren actief in de sportwereld én zijn we prominent aanwezig in de nieuwe voetbaltempel van KVO. Filou werd intussen geïntegreerd op de wedstrijdshorts en –shirts, boardings en uiteraard in alle togen," zegt Frédéric Boulez, verkoopleider binnen de brouwerij.
Als klap op de vuurpijl wordt ook een 'Filou Bierstraat' ingericht: een centrale wandelgalerij van ruim honderd meter lang in de nieuwe hoofdtribune tussen de catering en de zittribunes door, waar de supporter aan verschillende togen kan klinken op de positieve resultaten van KVO. De Filou Bierstraat wordt op zondag 18 september plechtig geopend. Vóór de aftrap van de topper tegen KAA Gent zal Marc Coucke onder muzikale begeleiding het lintje doorknippen. Elke supporter ontvangt trouwens ook een plezante gadget die hij kan gebruiken om zijn ploeg aan de overwinning te helpen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]