Kwint De Meyer van Publicis naar DDB

Kwint De Meyer maakt de overstap van Publicis naar DDB als creatief directeur. Voor De Meyer, trotse eigenaar van een prijzenkast vol internationale en nationale reclameprijzen, was het een logische keuze: “Ik was na enkele gesprekken snel overtuigd dat ik bij DDB alle elementen terugvind die belangrijk zijn om het verschil te kunnen maken: een gemotiveerd team met een enorme creatieve drive, veel goesting en een geweldige mix van lokale en internationale merken zoals VW, IKEA, Unibet, bpostbank, Recupel, Thalys, Kruidvat,…”
“Wat mij enorm aantrekt in hun aanpak” gaat hij verder “is de samenwerkingscultuur bij DDB, zowel met klanten als intern. Op alle niveaus en binnen alle afdelingen is er een mix van strategisch, creatief en innovatief talent dat een idee groter kan én wil maken. Zo slagen ze erin om op basis van menselijke inzichten en via frisse impactvolle creatie zoveel mogelijk mensen te beïnvloeden en emoties los te weken. De challenger attitude waarmee DDB dit doet, gaf voor mij de doorslag in mijn keuze. Er is natuurlijk nog altijd ruimte voor verbetering en daar zullen we samen aan werken.”
Deze stap betekent ook dat Willem De Wachter en Kwint De Meyer, ook gekend als team Kwillem, meermaals bekroond, niet meer samenwerken in team.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]