Kwint De Meyer maakt de overstap van Publicis naar DDB als creatief directeur. Voor De Meyer, trotse eigenaar van een prijzenkast vol internationale en nationale reclameprijzen, was het een logische keuze: “Ik was na enkele gesprekken snel overtuigd dat ik bij DDB alle elementen terugvind die belangrijk zijn om het verschil te kunnen maken: een gemotiveerd team met een enorme creatieve drive, veel goesting en een geweldige mix van lokale en internationale merken zoals VW, IKEA, Unibet, bpostbank, Recupel, Thalys, Kruidvat,…”
“Wat mij enorm aantrekt in hun aanpak” gaat hij verder “is de samenwerkingscultuur bij DDB, zowel met klanten als intern. Op alle niveaus en binnen alle afdelingen is er een mix van strategisch, creatief en innovatief talent dat een idee groter kan én wil maken. Zo slagen ze erin om op basis van menselijke inzichten en via frisse impactvolle creatie zoveel mogelijk mensen te beïnvloeden en emoties los te weken. De challenger attitude waarmee DDB dit doet, gaf voor mij de doorslag in mijn keuze. Er is natuurlijk nog altijd ruimte voor verbetering en daar zullen we samen aan werken.”
Deze stap betekent ook dat Willem De Wachter en Kwint De Meyer, ook gekend als team Kwillem, meermaals bekroond, niet meer samenwerken in team.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]