Een jaar na de launch van de nieuwe online shop voor La Fille d’O lanceert Milk and Cookies (member of &KOO) nu ook de nieuwe site van het lingeriemerk. De site herbergt een reeks video-portretten van mensen die het gemaakt hebben. Eigenhandig maar niet alleen. Het zijn schreeuwende of fluisterende verhalen van mensen die we nog niet écht kennen maar vaak wel herkennen (zoals Meg Remy van US girls, Andrew Butler van ‘Hercules and the love affair’, M.I.A. of Vivienne Westwood). Aan de hand van een eenvoudige vraag krijgen we een beeld van hen te zien dat mogelijks ook een deel van ons zelf kan reflecteren. In het sleeptouw van deze portretten gaat La fille d’O mooi mee: "Het is het merk bij uitstek voor vrouwen die onafhankelijk en nieuwsgierig zijn, twee vereisten voor de avant-garde van onze samenleving. Met haar lingerie ondersteunt Murielle Scherre vrouwen in de zoektocht naar hun eigen verhaal. Ze laat vrouwen hun lichaam zien als een middel in hun persoonlijke groei, en niet enkel als seksobject. "
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]