Een jaar na de launch van de nieuwe online shop voor La Fille d’O lanceert Milk and Cookies (member of &KOO) nu ook de nieuwe site van het lingeriemerk. De site herbergt een reeks video-portretten van mensen die het gemaakt hebben. Eigenhandig maar niet alleen. Het zijn schreeuwende of fluisterende verhalen van mensen die we nog niet écht kennen maar vaak wel herkennen (zoals Meg Remy van US girls, Andrew Butler van ‘Hercules and the love affair’, M.I.A. of Vivienne Westwood). Aan de hand van een eenvoudige vraag krijgen we een beeld van hen te zien dat mogelijks ook een deel van ons zelf kan reflecteren. In het sleeptouw van deze portretten gaat La fille d’O mooi mee: "Het is het merk bij uitstek voor vrouwen die onafhankelijk en nieuwsgierig zijn, twee vereisten voor de avant-garde van onze samenleving. Met haar lingerie ondersteunt Murielle Scherre vrouwen in de zoektocht naar hun eigen verhaal. Ze laat vrouwen hun lichaam zien als een middel in hun persoonlijke groei, en niet enkel als seksobject. "
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]