
Om hun grafische en humoristische campagne even sterk op de radio te laten klinken, deed La Ligue beroep op THINKNTALK. De studio zocht naar een manier om ook de luisteraars ertoe aan te zetten de petitie te tekenen waarmee de associatie naar de overheid kan stappen. Een creatieve klus. THINKNTALK liet zich inspireren door het ‘pest of cholera- vraagspel’ om het dilemma tussen samenhuizen en solidariteit aan te tonen. Impertinente vragen met een pertinente boodschap. Om de uiteenlopende facetten van deze problematiek te belichten, werden vier pijnlijke situaties in pijnlijke radiotaal omgezet.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]