La Ligue des Familles en THINKNTALK verkiezen solidariteit


Om hun grafische en humoristische campagne even sterk op de radio te laten klinken, deed La Ligue beroep op THINKNTALK. De studio zocht naar een manier om ook de luisteraars ertoe aan te zetten de petitie te tekenen waarmee de associatie naar de overheid kan stappen. Een creatieve klus. THINKNTALK liet zich inspireren door het ‘pest of cholera- vraagspel’ om het dilemma tussen samenhuizen en solidariteit aan te tonen. Impertinente vragen met een pertinente boodschap. Om de uiteenlopende facetten van deze problematiek te belichten, werden vier pijnlijke situaties in pijnlijke radiotaal omgezet.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]