“De status van samenwonenden brengt de solidariteit in gevaar”. Dat is de boodschap van La Ligue des Familles. Deze vereniging wil aankaarten dat mensen die een vervangingsinkomen genieten (werkloosheid, ziekte...), het risico lopen een deel van hun uitkering te verliezen als ze samenhuizen met iemand die zij willen helpen (zoals een zorgbehoevende ouder).
Om hun grafische en humoristische campagne even sterk op de radio te laten klinken, deed La Ligue beroep op THINKNTALK. De studio zocht naar een manier om ook de luisteraars ertoe aan te zetten de petitie te tekenen waarmee de associatie naar de overheid kan stappen. Een creatieve klus. THINKNTALK liet zich inspireren door het ‘pest of cholera- vraagspel’ om het dilemma tussen samenhuizen en solidariteit aan te tonen. Impertinente vragen met een pertinente boodschap. Om de uiteenlopende facetten van deze problematiek te belichten, werden vier pijnlijke situaties in pijnlijke radiotaal omgezet.
Om hun grafische en humoristische campagne even sterk op de radio te laten klinken, deed La Ligue beroep op THINKNTALK. De studio zocht naar een manier om ook de luisteraars ertoe aan te zetten de petitie te tekenen waarmee de associatie naar de overheid kan stappen. Een creatieve klus. THINKNTALK liet zich inspireren door het ‘pest of cholera- vraagspel’ om het dilemma tussen samenhuizen en solidariteit aan te tonen. Impertinente vragen met een pertinente boodschap. Om de uiteenlopende facetten van deze problematiek te belichten, werden vier pijnlijke situaties in pijnlijke radiotaal omgezet.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]