La Roche-Posay kiest Be Connect voor social media


Aangezien de samenwerking betrekking heeft op twee verschillende marktsituaties, heeft Be Connect twee aparte doelstellingen: in België het merk bekender maken, het dichter bij de gebruiker brengen en nieuwe kwalitatieve e-mailadressen genereren en in Nederland de bekendheid van het merk verder ontwikkelen.
"La Roche-Posay heeft ons gekozen omwille van onze beproefde know-how en know-why voor de Benelux, en onze kennis van de specifieke kenmerken van elke markt, maar ook omwille van onze expertise in het creëren van content voor de social media. Daarom hebben wij voor elk land een volledige strategie ontwikkeld voor de positionering, het publiek en de verspreiding van content, aangepast aan de doelstellingen van het merk," legt Sabrina Bulteau uit, CEO en medeoprichtster van Be Connect.
Be Connect zorgt vooral voor de globale strategie rond sociale media, maar ook voor het creëren van content, het animeren van communities en het beheer van reclamecampagnes.
"Na eerder al samengewerkt te hebben rond andere merken zoals Yves Rocher en L'Oréal Paris, versterkt ons bureau hier zijn expertise en kennis in de activering van schoonheidsmerken in de sociale media," besluit Olivier de Decker, medeoprichter van Be Connect.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]