“Laat alle vrouwen in jou stralen!”, zo luidt de nieuwste campagne van Pivott voor PN Selfcare, het Belgisch merk van ProNails met meer dan 40 jaar ervaring in de professionele nagelindustrie en de vertrouwde partner van vele schoonheidsspecialisten voor hand-, nagel- en voetverzorging.
Vandaag de dag leven vrouwen dikwijls aan een sneltempo waarbij ze meerdere rollen tegelijk moeten opnemen: van moeder zijn tot professioneel actief, sporten, uitgaan, noem maar op. In deze drukte is het dus niet makkelijk om extra tijd vrij te maken om naar een beautysalon te gaan. En dus sloegen Pivott en PN Selfcare de handen in elkaar voor een creatieve campagne voor de Selfgel Kit. Zo verliezen vrouwen geen kostbare tijd en genieten ze nog steeds van de professionele kwaliteit door zelf thuis de gellak aan te brengen.
De inspiratie voor deze campagne haalde Pivott uit een boek van Edel Coffey genaamd ‘Breaking Point’. Dit zeer menselijke verhaal beschrijft de druk op werkende moeders die de ontelbare rollen van ouderschap en carrière in stand proberen te houden. De awarenesscampagne ging van start in België en Nederland met een korte en krachtige video om het creatief concept neer te zetten. Dit op Facebook, Instagram, Pinterest en Google alsook organisch op de sociale media kanalen van PN Selfcare. Een meer uitgewerkte mix van video, display, search en influencers volgt in de volgende fase van de campagne.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]