“Laat alle vrouwen in jou stralen!”, zo luidt de nieuwste campagne van Pivott voor PN Selfcare, het Belgisch merk van ProNails met meer dan 40 jaar ervaring in de professionele nagelindustrie en de vertrouwde partner van vele schoonheidsspecialisten voor hand-, nagel- en voetverzorging.
Vandaag de dag leven vrouwen dikwijls aan een sneltempo waarbij ze meerdere rollen tegelijk moeten opnemen: van moeder zijn tot professioneel actief, sporten, uitgaan, noem maar op. In deze drukte is het dus niet makkelijk om extra tijd vrij te maken om naar een beautysalon te gaan. En dus sloegen Pivott en PN Selfcare de handen in elkaar voor een creatieve campagne voor de Selfgel Kit. Zo verliezen vrouwen geen kostbare tijd en genieten ze nog steeds van de professionele kwaliteit door zelf thuis de gellak aan te brengen.
De inspiratie voor deze campagne haalde Pivott uit een boek van Edel Coffey genaamd ‘Breaking Point’. Dit zeer menselijke verhaal beschrijft de druk op werkende moeders die de ontelbare rollen van ouderschap en carrière in stand proberen te houden. De awarenesscampagne ging van start in België en Nederland met een korte en krachtige video om het creatief concept neer te zetten. Dit op Facebook, Instagram, Pinterest en Google alsook organisch op de sociale media kanalen van PN Selfcare. Een meer uitgewerkte mix van video, display, search en influencers volgt in de volgende fase van de campagne.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]